Registren de modirators van GV de idioten, die ongenuanceerd dumpjes zetten?

Zo niet dan kunnen ze beter dat duimpjes systeem weghalen. Ik heb wel een idee overgens wie het is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou me niet teveel van die minduimpjes aantrekken. Vooral omdat ze - zoals je dat zelf - zegt 'ongenuanceerd' zijn.

Het beste antwoord

De duimpjessysteem is een beoordelingssysteem.

Als men een -duim bij een goed of persoonlijk antwoord gezet wordt, zegt dat meer over de duimer dan over het antwoord.

Eigenlijk zou je onder de duimpjes moeten kunnen zien wie ze gegeven heeft, zodat er meer discussie kan ontstaan en men op elkaars beoordelingen gaat reageren. Zodoende kan er meer diepgang aan een vraag gegeven worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens en +1. Als je ergens niet over eens bent moet je ook kunnen zeggen waarom. En mensenstructureel minnen omdat je ze niet 'mag'......zoooooooo kinderachtig ; laat maar zien dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie mijn reactie bij mmm hierboven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij ook een +1.

Andere antwoorden (4)

Nee, dat wordt niet gegistreerd.

Toegevoegd op 13-06-2009 13:23:53
'Ongenuanceerd' is trouwens nogal subjectief.

Toegevoegd op 13-06-2009 18:09:58
@Wim:
Tja, ik heb de regels ook niet bedacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als men wat te zeggen heeft, dan getuigt het van karakter als je dat schrijft in een comment. Duimpjes zetten is lekker anoniem en meer een vorm van kinderlijk nukkigheid.
Antoni
14 jaar geleden
"Dit is géén waardevol antwoord op de vraag." is wat men aangeeft met een duimpje omlaag. Als men daar verder niets aab toe voegen heeft, zal men verder geen commentaar geven.
Antoni
14 jaar geleden
aab=aan
Nee, moderators kunnen dat niet zien. De administrators trouwens wel, dus als je een klacht hierover hebt, kun je dat via het contactformulier aan de admins laten weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn twee vragen in één...

Je hebt een groepje hier op GV zitten die een aantal GV'ers zonder het antwoord te lezen een duimpje omlaag geven. Voor zover ik weet word dat groepje redelijk gemonitort door de operators...

Hiernaast kan iedereen een ander een duimpje omlaag geven als zij vinden dat het geen nuttig antwoord is. Maar dit word in veel gevallen in een reactie daarbij vermeld...

En dan heb je nog een enkele vraag, waarin iemand zich aangesproken voelt en dan erbij vermeld "Ik vermoed dat deze vraag verwijderd word!" En vaak zijn dit dan ook de personen die relatief veel duimpjes omlaag krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, en het probleem zit hem niet in het ongenuanceerd duimpjes zetten maar juist in het feit dat dat zo genúanceerd is ; iets negatief (of positief) beoordelen doe je op gevoel, en dat is voor niemand precies hetzelfde.
Wel kun je bij bepaalde vragen bepaalde duimpjes verwachten ; so be it, het is maar een spelletje en geen reden om niet te antwoorden.

Het is zeker niet aan de moderatoren om dan weer een waarde-oordeel te gaan vellen over al die waarde-oordelen. Lijkt me een onmogelijke taak ook trouwens.
Gewoon goede, gefundeerde, gemotiveerde antwoorden geven, dan weet je precies wanneer de minnetjes komen (al weet je niet altijd van wie). Nogmaals, het is maar een spelletje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar zoals Jinx zegt, zou je moeten kunnen zien (rechtermuisclick of zo) wie je steunt of afvalt. Het gaat mij niet om 1 enkel duimpje, maar om het systematisch zetten van duimpjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij lijkt het in alle gevallen wel handig, maar die vraag is ook al meermalen gesteld en (helaas negatief) beantwoord. Als je echt het idee hebt dat je systematisch 'gestalkt' wordt, zou de admin dat moeten kunnen terugzoeken ; wellicht een mailtje aan wagen ?