wat is er het verschil van prijs in folder of tv

weten jullie hoeveel het kost om een folder te maken en hoeveeldat het kost voor tv reclame te maken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Vooropgesteld dat zonder herhaling geen van beiden een interessante optie is.

Een folder hangt van erg veel factoren af en voor Tv geldt eigenlijk hetzelfde.

Maar voor circa 10.000 euro kun je een kleine stad voorzien van een folder. Bij TV kun je voor 5000 euro een niet erg fantastische commercial maken en daarna kun je het laten uitzenden voor nog een keer dat bedrag tijdens het belangrijkste uur (20:00)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hier geen verstand van, maar wat je wel moet bedenken: Je moet heel veel folders maken, voor ieder één, en je moet één commercial maken, die iedereen tegelijk kan zien. (deze wordt dan wel vaker uitgezonden, maar is niet individueel te verdelen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Noemen ze dit niet een 'open deur'?
geen, want dezelfde opdracht gever heeft op alle wegen zijn eigen formule.