Wat is een goed statussymbool?

Ik zoek iets waar iedereen meteen jaloers op is... Wat kan ik dan het beste nemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Iets waar iedereen meteen jaloers op zal zijn bestaat gelukkig niet. Er lopen immers ook een hoop mensen rond die niet materialistisch zijn ingesteld, blij zijn met eenvoudige dingen, Jolanthe niet boeiend vinden en andere ambities hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Met Miss World trouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Het beste statussymbool is geen statussymbool.

Puur door je persoonlijkheid indruk maken op anderen. Is trouwens ook goedkoper dan een horloge en/of sportauto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan is het geen statussymbool meer Iamback.
Yolanthe schijnt erg in trek te zijn....

Toegevoegd op 08-06-2009 12:39:33
... of -bij gebrek aan kans- roepen dat je met Jan Smit SMS-t

Toegevoegd op 08-06-2009 12:41:05
of huisman worden!
http://huis-tuin-en-wonen.infoyo.nl/overige/285-huisvrouw-is-tegenwoordig-een-statussymbool.html

Toegevoegd op 08-06-2009 12:43:00
.. of nummer 1 van GV worden :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom iemand dat echt zou willen, en ik zou dus ook echt niet kunnen bedenken wat je daar dan voor nodig zou hebben. Moet ik eerst gaan bedenken waar ik jaloers op zou kunnen worden bij een ander.................................

Nee, ik heb mijn best gedaan, maar geen materiele zaken
kunnen vinden. Goederen die iemand verdient heeft, verdient-ie, goederen die iemand niet verdiend heeft, roepen alleen maar afkeer bij me op.

Het enige waar ik jaloers op kan worden is mensen die alles kunnen eten zonder dik te worden, of wiens haar altijd goed zit, of mensen die overal doorheen kunnen slapen. Maarja, dat zijn allemaal dingen die niet voor geld te koop zijn.

Ik zou denk ik zeggen : een werkster. Want dat willen we allemaal wel, maar kunnen we lang niet allemaal betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het symbool wat binnen je handbereik ligt, maar nog net niet de jouwe is, dat is een goed statussymbool...

Trouwen met miss world is niet aan de orde voor jou, dus dat valt af...

Ik zou perfect gelukkig willen zijn, dan is iedereen jaloers op je... een heel groot voordeel is dat het je niet afgepakt kan worden, zoals bij die miss world of een super-ferrari... en dat je er niet mee te koop hoeft te lopen, omdat het iets innerlijks is...

Dus mijn suggestie is: totaal voldaan, gelukkig zijn...

Het bijzondere zit soms verscholen in het doodnormale...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezondheid, geluk en zelfverzekerdheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zijn geen statussymbolen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
who give a shit? dat is 't belangrijkste in 't leven.. status is iets wat niets is, mensen die geloven dat status in materiële spullen zitten, zijn blind en hebben de oogkapjes op! +1 suzyq
De kunst is om de juiste dingen te doen en te kopen en tevreden te zijn met hetgeen je persoonlijk kunt bereiken.

Iemand die geen moer om auto's geeft kun je met een Ferrari niet jaloers maken. Een homo zal het niet boeien als jij met die Doutzen of zoiets thuis komt.

Ik denk dat mensen die gevoelig zijn voor jalouzie juist jaloers op jou worden als jij absoluut nergens jaloers op wordt en alles van een ander geweldig vindt.

Jaloersheid is namelijk een vorm van fundamentele onzekerheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rijk sociaal netwerk: vrienden en kennissen die jou status geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een of 2 bodyguards.

Toegevoegd op 08-06-2009 13:49:12
Oh en humor. Het hebben van humor is, zo is gebleken uit onderzoek, status verhogend. En dat is gratis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een villa met een oprijlaan (liefst inclusief tankstation :-) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan jezelf een brug aanschaffen. Als je daar onder gaat slapen meet je jezelf een behoorlijk hoge status aan onder de clochards.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een statussymbool kan volgens wikipedia van alles zijn als het maar voor de massa onbereikbaar is. Het toekennen van de status is volgens mij ook nog eens gebonden aan de groep waarvan je onderdeel bent. Een volvo 440 heeft hier een hele andere status dan op het platteland in Zimbabwe.

Je krijgt van ons status als je volgende week op nummer 1 in de Top 5 van de week staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedgelovigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde die eerlijk en oprecht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat lekker ouderwets een obelisk in je achtertuin opzetten, uit 1 enkel blok graniet of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mobiele whirlpool achter je 2CV !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je beeltenis in Madame Tussaud