Als mensen echt denken dat de wereld vergaat in 2012 (of inmiddels 2035, wat is het?), waarom werken ze dan nog?

Ik zou het wel weten =D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Haha, goeie vraag! Waarschijnlijk omdat ze diep in hun hartje wel weten dat je niet zomaar alles moet geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn ook maar weinig mensen die dat echt denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze toch moeten eten, wonen, zich kleden enz. tot het zo ver is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk gewoon door: in de 70-er jaren stonden ze op een zeepkistje in Hyde Park in Londen al te schreeuwen: "the end is at hand". In de jaren daarna tot aan nu heb ik het bericht dat de wereld vergaat nog zo vaak gehoord vanuit allerlei al dan niet serieuze stromingen en geloven dat ik het voor kennisgeving aanneem. Wie het wil geloven, die gelooft het maar, ik leef en werk gewoon door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze zo ontzettend graag werken,nu hebben ze de kans nog!(haha)