Waar kan ik mijn foto's gratis online zetten zonder dat anderen mijn foto's kunnen gebruiken?

Want ik zie mijn foto's steeds meer gebruikt worden op het internet door anderen zonder dat ze mijn naam vermelden..... daarom mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Antwoorden (4)

Je kunt bij www.photobucket.com albums aanmaken en deze zo beveiligen dat alleen jezelf of mensen naar jou keuze deze kunnen zien.

www.picasaweb.google.com is ook zoiets! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je foto's online zet, is er altijd het risico dat mensen je foto's gebruiken. Ze kunnen altijd via printscreen of 'opslaan als' aan je foto komen.
Je zou ervoor kunnen kiezen om een watermerk met jouw naam over de foto plaatsen.

Toegevoegd na 52 seconden:
Zelf gebruik ik Picasa webalbum van Google, daar heb ik ingesteld dat alleen mensen die ik de link geef, de foto's kunnen zien. Deze link kan ik op elk moment resetten, als ik niet meer wil dat deze mensen de foto's kunnen zien.
13 jaar geleden
Je zou ook flickr.com kunnen gaan gebruiken en alle foto's als prive kunnen aanvinken tijdens het uploaden.

Het maken van een watermerk helpt soms wel wat, mr doet af aan de foto. Je kunt ook in je EXIF-data je gegevens zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een hotmail account hebt kun je daarbij een "skydrive"aanmaken, hierbij kun je de instellingen zo veranderen dat deze alleen zichtbaar is voor jou!