Hoe kom ik aan theorieboeken voor het halen van me autorijbewijs

Met twee weken heb ik mijn theorie gepland voor het halen van mijn rijbewijs, ik moet echter nog lesboeken hebben. Hoe kom ik hier aan? Ik zit nog niet bij een rijschool(ga dit bij de ANWB doen en die adviseerde mij eerst mijn theorie te halen), hoe kom ik aan (goede!) boeken/lesstof.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

De meeste bibliotheken hebben wel een exemplaar in de kast staan.
En anders moet je er gewoon één kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de anwb winkel verkopen ze deze. zijn redelijk prijzig maar je kan ze daarna weer gewoon doorverkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het theorie-examen: met dat doel is dit ANWB-boek gemaakt. Deze uitgave bevat de hele leerstof voor het CBR-theorie-examen B. In woord en beeld krijg je de ...
www.bol.com/...theorieboek-rijbewijs-b/.../index.html

Heb je deze al geprobeerd? Succes overigens met je examen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op marktplaats er staan er genoeg.
Klik op de link en je hebt de eerste alvast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of misschien van een vriend(in) lenen die ze al aangeschaft heeft en de het theorie-examen al gehaald heeft? Wel op het jaar van uitgave letten (ook in de bibliotheek overigens), want vanaf januari 2010 is het examen anders..