Vanaf welk leeftijd wordt het een beetje vreemd om liedjes aan deuren te zingen met st Maarten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Ik vind het vanaf een jaar of zeven over moet zijn! Kan natuurlijk wel om het jongere zusje/broertje daarin te begeleiden en te beschermen tegen 'rovers'......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

t/m basisschoolleeftijd is prima, (gemiddeld 12 jaar), en daarna nog even als je zelf kleine kinderen hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo rond de leeftijd van 12 a 13 jaar...
want t blijft t feest en waarom zou je dan moeten stoppen als je t leuk vind...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga m'n lampion toch maar aan mn kinderen geven ;)
Als je 45 bent en je zou voor mijn deur staan zingen, zou ik dat heel vreemd vinden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sint Maarten is prachtig, al die kleine kinderen die met verlichte lampions, schuchter en verlegen aan je deur komen, om sint maarten te zingen.
Vanaf een jaar of tien, vind ik het vaak niet leuk meer, bravour achtige jongens die stoer en rommelig zo snel mogelijk hun lied afsteken, om veel snoep te oogsten.
Maar die kleintjes, prachtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikzou het raar vinden als een volwassene aan me deur staat te zingen... dan zou ik degene een bak koffie geven en vragen of alles wel goed gaat met hem/haar haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo zou ik raar kijken van een paar pubers als die een liedje kwamen zingen het is echt voor de kleintjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevallig zojuist over gesproken met collega's met kinderen: basisschool kan nog, dus 11- 12 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit toch! Als iemand verstandelijk gehandicapt is dan kan hij toch lekker blijven zingen, of oudere dementere mensen bijv, of gewoon iedereen die het leuk vind. Ik zou het wel mooi vinden als volwassenen ook gingen zingen aan de deuren. Gezellig toch!

Meestal geven kinderen het zelf wel aan als ze het niet meer willen.