Ik denk dat de filmpjes met verjongingsproducten als cremepjes en afslankmiddeltjes het goed doen. Vrouwen van die leeftijd voelen zich vaak oud en willen er zo jong mogelijk uitzien. Deze filmpjes trekt deze categorie waarschijnlijk het meest aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je wordt er juist depressief van :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je ergert je kapot aan die nonsens reclames (ben vrouw van 'die' leeftijd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja scarlet, daar sluit ik mij volledig bij aan. Wij zijn niet allemaal van die zielige debiele vrouwtjes, die depri worden van een rimpeltje meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist,het staat vaak juist zeer charmant die paar rimpeltjes meer.voor mij geen barbiface.
Nespresso want daar zit een lekkere vent met een net zo'n lekkere kop koffie :-)

Toegevoegd na 57 seconden:
Een aanvulling: Een rijpe vent!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reclames die tot die doelgroep behoren, zijn reclames over hoorapparaten, kukident kleefpasta en tena lady. Dat wil niet zeggen dat iedere vrouw op die leeftijd daar gebruik van hoeft te maken maar de kans is groter, dan iemand van 30-40.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dan meer aan de leeftijdscategorie van boven de 80.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook maar ze rekenen vanaf deze leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ja zeg,heb nog steeds mijn eigen tanden,haha
Persoonlijk vind ik die aardige meneer Schonenberg zeer wervend. Tegen de tijd dat ik doof ben, zal ik beslist daar langsgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van de leuke man van de appie hein ,ik lig in een deuk elke keer weer.hij is gewoon hartstikke gezellig.