Wat kost de rechtszaak van Geert wilders eigenlijk,? en wie draait voor de kosten op.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

uiteindelijk betaald degene die verliest de kosten. Dus op dit moment weten we nog niet wie er uiteindelijk voor de kosten opdraait.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal waar.+

Andere antwoorden (2)

De verdediging van meneer Wilders wordt betaald uit een potje dat hij krijgt van (grote) geldschieters uit Amerika en donaties.

"Behalve uit Israel, ontvangt Wilders ook veel steun uit de VS. Wilders wil zelf geen openheid geven over de omvang van die steun, maar één van zijn geldschieters uit de VS, Daniël Pipes is daar een stuk gemakkelijker over. Hij had het in juni van dit jaar tegenover de Volkskrant al over een getal van zes cijfers, 'tussen een ton en een miljoen dollar’. Pipes is de oprichter van het Legal Project (LP)."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Pipes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt wat je zegt! +1
In de basis de belastingbetaler, Wilders wint verhaal. Dus de burger draait er voorop. het is niet anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Basaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar een feit, is al duidelijk dat hij vrijuit gaat, dus betaald de staat of wel de belastingbetaler