Wat zijn in het algemeen nutteloze dingen, waar veel mensen teveel tijd aan besteden?

Toegevoegd na 22 minuten:
Of waar besteed JIJ liever minder tijd aan?

Toegevoegd na 41 minuten:
Ikzelf denk dan aan het zoeken naar een plek op een overvol station of het wachten in de supermarkt.

13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Sms'en. Jemig, wat een nutteloos gedoe. Dan bedoel ik niet dat ene sms'je om even een boodschap door te geven, maar dat oeverloze heen en weer gestuur, waarvan je horendol wordt als men dat in je omgeving doet. Bel elkaar op, zou ik zeggen, of liever nog: zoek elkaar op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Dat zijn de vragen die hier gesteld worden over dingen en feiten.

Ik besteed hier verder geen aandacht meer aan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Piekeren. Het lost niets op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ouwehoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord klopt niet - het is bevordelijk voor de sociale contacten (of social intelligent quotient).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een plus.
Gezellig is niet de vraag.
Er wordt veel te veel onzin gekletst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- van mij Ouwehoeren heeft wel degelijk een functie! Is gezellig.
Voetbal kijken.
Pokeren.
Gokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan net zo goed bevorderlijk zijn voor de sociale contacten (of social intelligent quotient).
...zoal jij het noemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het stompt meer af... Tenzij je er bij kletst, natuurlijk. Maar de handelingen zelf (waar 't natuurlijk hoofdzakelijk om draait in de vraag) zijn over 't algemeen nutteloze dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus tegoed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Ik vind wel dat er te veel gekletst wordt.

Maar het schijnt, dat als iets gezellig is, dat het
dan niet meer als nutteloos wordt gezien.

Spelletjes op de pc doen.
Is nutteloos.
En ook niet gezellig. Maar wel leuk, af en toe.

Alleen maar tv kijken.
Daar is een hoop nutteloze onzin op te zien.
Dat compenseer ik dan weer door handwerken.
Maar of dat nu eigenlijk wel nut heeft?

Ach, het hele leven is toch nutteloos?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Is ook zo, mooie afsluiter voor vandaag!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spelletjes op de pc doen is niet voor iedereen nutteloos. Veel ouderen oefenen hiermee hun alertheid en gebruiken ook hun denkvermogen. Dan heb ik het natuurlijk niet over oorlogspelletjes op de pc maar over bv mah jongg of puzzelen
te lang op bed blijven liggen op vrije dagen. De dag is weer voorbij, voordat je iets hebt kunnen doen.
13 jaar geleden
In de file staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spelletjes doen op de verschillende sociale netwerken , punten en alles wat er te verzamelen valt,verzamelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks
Make-up opdoen.

Daar besteed ik nul tijd aan, maar je zou ze de kost moeten geven die per dag 'n half uur staan te draaikonten voor de spiegel en dan nog denken dat ze daar mooier van worden, ook.

Wachten op een vertraagde trein. Vergaderen. Vragen beantwoorden op Goeie Vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van die stomme spelletjes op Facebook. Ik speel er soms eens 1 of 2, maar er gaat te veel tijd in zitten.

Ik heb World of Warcraft gespeeld, dat is pas een timewaster :P
Het is wel leuk, maar je bent zo een paar uur kwijt.

Sites als Youtube, digg.com en de sites van het Cheezburger netwerk zijn ook gevaarlijk.

Zoeken naar een plek op het station vind ik niet nutteloos, je kunt er niks aan doen dat het zo druk is.
13 jaar geleden
In de straat alle bladeren wegblazen met een bladblazer, binnen de kortste keren liggen de bladeren er weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het enorm handig dat dat gedaan wordt. Natuurlijk liggen er zo weer nieuwe bladeren, maar als ze niet soms zouden wegblazen, zou je er helemaal niet meer normaal kunnen lopen, omdat je de hele tijd met je voeten weg zakt in de bladeren.
Annswers
13 jaar geleden
Het staat ook netjes voor eventjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij. Volstrekt nutteloze bezigheid van de plantsoenendienst. Het maakt lawaai en de bladeren vallen toch wel, wel of geen blazer.
doelloos surfen op het net......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internetten, daar kan je uren mee vullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roddelen over andere mensen en jaloers worden over mensen die het beter hebben .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ikzelf denk dan aan het zoeken naar een plek op een overvol station". Wat is daar nutteloos aan? Je zoekt niet voor niks een plek waar je een beetje normaal kunt ademen. Ik vind dat niet zo nutteloos.

Politiek, da's pas nutteloos. Dat oeverloze lullen en vergaderen over niks daar in die tweede kamer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onzin praten met de buren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je neus peuteren met een bokshandschoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op GV eindeloos rondneuzen of je een vraag kan vinden om een antwoord op te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:) haha inderdaad
een beetje rond surfen op het wereld wijde web..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bellen, smsen