Ga je vreemd als je naar de hoeren gaat?

Mijn xxx gaat naar de hoeren. Gaat hij dan vreemd of ga je enkel vreemd als je met iemand een langdurige relatie aangaat?

xxx gebruikt om het privé zaken zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
22.4K

Het beste antwoord

ligt er aan wat voor afspraken je binnen de relatie hebt.

Ik zou het onder vreemdgaan scharen, net als een one-night-stand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn vrouw weet het niet, maar ik heb hem betrapt zonder dat hij mij gezien heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, het gaat om jouw ex?
Waar maak je je dan druk om?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe weet je dat zijn vrouw het niet weet, als je niets tegen haar hebt gezegd en hij jou niet heeft gezien?

Andere antwoorden (13)

Als je een relatie met Mr. XXX hebt, is en blijft het een kwestie van vreemd gaan, wat voor smoes hij er ook over verzint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemdgaan is het aangaan van een seksueel georienteerd contact buiten je vaste relatie, waarvan je weet dat je partner dat niet accepteert als hij of zij op de hoogte zou zijn. Om die reden vindt vreemdgaan per definitie stiekem plaats.

Afspraken met je partner
Vrijwel iedereen die een relatie krijgt, spreekt in het begin van die relatie af dat die liefde exclusief is: geen gerotzooi met anderen. Waar de grens ligt, wat wel mag en wat echt niet door de beugel kan, wordt door partners vaak onderling afgesproken. De mate waarin je elkaar vertrouwt, speelt daarin een rol. Ben je onzeker over je relatie, dan zie je een vriendschappelijke knuffel van een collega al als bedreigend. Maar wanneer je je partner blind vertrouwt, dan heb je er waarschijnlijk geen problemen mee als hij of zij bij een goede vriend (m/v) blijft slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JA! Ieder sexueel contact buiten je vaste relatie is vreemdgaan. Je kunt nog discussiëren over wat sexueel contact is (bijv. Intieme sms-jes, alleen zoenen, etc.), maar wat de meeste mensen bij de hoeren zoeken zal zeker onder deze definitie vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe jouw relatie is ten opzichte van die persoon. Dat is een onbekende factor.

Daarnaast; welke afspraken hebben jullie, dat bepaald nogal sterk of het vreemdgaan is of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de keper beschouwd is het hebben van sex met iemand anders dan je partner altijd vreemd gaan en licht het criterium hierbij net of de persoon in kwestie (het slachtoffer) al dan niet beroepsmatig is.
Ik kan me wel iets voorstellen van de twijfel immers een kinderarts is geen pedo omdat hij aan de geslachtdelen van kinderen zit puur omdat hij dat als professional doet. Ook is mij een voorbeeld bekend van een vrouw, die te ziek is om haar man nog sexueel te kunnen behagen, die haar man toestemming geeft zijn vleselijke lusten bij een dame van lichte zeden te botvieren.
Het is dus niet in alle gevallen meteen verwerpelijk.
Ook is het mogelijk om sex te hebben met een ander in bijzijn van je partner en mogelijk kun je er zelfs samen een leuk feestje omheen bouwen. Tis maar hoe je denkt, maar......zondermedeweten en/of toestemming van de partner is er zeker sprake van overspel al dan niet met hetzelfde geslacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gaat vreemd, zodra je seks hebt met een andere persoon buiten jullie relatie..
ook als je naar de hoeren gaat, of hij kan je het bewijs leveren dat hij daar gaat klaverjassen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En zoenen dan ?
Of erover praten of brieven naar een ander ?
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoenen kan ook een vorm van groeten zijn..als je een brief of email afsluit zet je ook vaak..kusjes...
erover praten of brieven valt niet onder vreemdgaan, ik zie het als je er met andere over praat als kennisvermeerderend ;-)
Ach, het leven gaat zoals het gaat en je kunt vooraf niets bepalen. Er er is ook geen juiste manier om te leven.

Er zijn vele werkende manieren om je relatie vorm te geven en het enige wat telt is of je je er happy in kan voelen.

Sex heeft weinig met een relatie te maken.
Als xxx het nodig heeft om zijn jachtinstinct uit te leven en de partner kan daar vorm aan geven, dan maakt het helemaal niets uit.

Jaloezie is in ieder geval een ernstige ziekte. En jaloers zijn op een hoer is daarenboven nonsens.

Het begrip vreemdgaan is een zeer kleinburgerlijk begrip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja, hier ben ik het geheel en al met u eens. Als het een en ander dan maar wel bij een klasse topgirl plaats vindt en niet bij een dame op straat die antecedenten heeft mbt tot de opiumwet om het maar eens diplomatiek te omschrijven.....groet, Rene
De naam zegt het al vreemdgaan: dat is het contact of een sexueel contact met een ander dan hun eigen partner .
En ook met hun medeweten van hun partner .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is 100% vreemdgaan.
Als je geld op het tafeltje legt, verandert dat niets aan wat je zojuist gedaan hebt.
Stel dat je vreemdgaat, je geeft die griet geld, en volgende week krijg je het geld terug. Ben je dan bij het terugkrijgen van het geld plotseling weer wel vreemdgegaan ?
Ga zelf eens vreemd, geef die jongen ook nog 10 euro en probeer aan je vriend te verkopen dat er niets aan de hand is. Kijk dan maar eens hoe hij reageert.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ook gewoon vreemdgaan en dan tegen je vriend zeggen dat die jongen gigolo (hoer) is, die toevallig die dag niets in rekening bracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
draai het is om wat zou hij ervan vinden als jij naar de hoeren in dit geval een gangbang zou doen of trio?
ik denk niet leuk,

het is niet echt vreemd gaan vind ik maar je liefdes leven word er ook niet beter op.
groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemdgaan is een complexere term dan alleen 'seks met een ander' of 'relatie met een ander'. Vreemdgaan is contact met een ander dan je vaste partner dat buiten de impliciete of expliciete afspraken valt die je met je partner hebt gemaakt over dergelijke contacten.

Voor veel relaties zijn die afspraken impliciet: we zijn monogaam, dus niet zoenen, seks hebben of een relatie aangaan met anderen. Al kan het verschillen waar die impliciete grens precies ligt: voor de één is dat volledige penetratieve seks, voor de ander is dat al intieme gesprekken hebben met iemand van het andere geslacht (homo- en biseksualiteit even buiten beschouwing). Je kunt je voorstellen wat voor mijnenveld je krijgt als beide partners een verschillend idee hebben over die impliciete afspraken.

Er zijn ook mensen die die afspraken wel expliciet maken. Wel zoenen, geen penetratie. Alleen partnerruil waar ik bij ben. Wel met vrouwen, niet met mannen. Wel naar de hoeren, geen intieme relaties. Alle varianten die je kunt bedenken komen voor.

Jij zegt in een reactie dat de vrouw van deze man niet van zijn hoerenbezoek weet. Hoe weet je dat? Heeft zij dat verteld? Nee, want je hebt hier niet met haar over gepraat. Heeft hij je dat verteld? Nee, want je zegt dat hij je niet eens heeft gezien toen je hem 'betrapte'. Je kunt alleen weten of dit vreemdgaan is als je de afspraken binnen de relatie van die mensen kent, en de kans is groot dat ze die afspraken niet aan jouw lange neus hangen.

Dit is dus een lange uitleg om een heel kort antwoord te geven: jij kunt niet weten of jouw xxx vreemdgaat als hij naar de hoeren gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt het wat uit of het een langdurige relatie is of een minder langdurige relatie is?
Als je een relatie hebt en je hebt seks met andere vrouwen/mannen of je bent verliefd op andere vrouwen/mannen dan ga je gewoon kei hard vreemd klaar.
Tenzij jij xxx daar toestemming voor geeft dan is het een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs wanneer je naar de hoeren gaat en geen relatie hebt,ga je vreemd!
Je 'gebruikt' een vrouw die niet uw eigendom is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet in wat voor belevingswereld jij vertoeft, maar een vrouw is nóóit je eigendom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit de uitspraak gehoord:'Mijn vrouw',of 'mijn man'?
Komt nochtans vaak voor hoor bij mensen die gehuwd zijn!