Een afbeelding van een "uitgeputte aarde ".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik denk in eerste instantie aan een pijl. Zo van, "die kant gaat het op".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen een werk van brood

het kan alle kanten nog op
niemand weet echt wat het is
het kan somber en vrolijk zijn
en der gebeurd een hellehoop
in grote lijnen kan je zien wat het is (wordt )
maar zeker weten doe je het niet maar is het fijn om naar te kijken

als je van brood houd komt een schilderij van brood en de toekomst in mijn ogen overeen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie de toekomst als heel egaal en "strak" Dus het zou iets rechts moeten zijn. En hoogglans-zwart.

Een symbool voor de toekomst zou ook iets met milieu te maken kunnen hebben. Aangezien iedereen ermee bezig is.

Ondanks dit ga ik toch voor een groot theeglas die halfvol is, met een lepel erin. Met de tekst erop: Waar blijft onze tijd?
Ik denk namelijk dat we in de toekomst nog minder tijd voor onszelf hebben. Het gaat tegenwoordig al zo lekker qua vrije tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi antwoord +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Halfvol of half leeg? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat half leeg het best is. Aangezien we in de toekomst toch anders denken. Al helemaal in het "verwendere" stadium.
Een glazen bol. Wie de toekomst er in wil zien moet zelf maar kijken.

Een blanco A4-tje of een boek met blanco bladzijden.

Een schilderij met als voorstelling een weg, waarvan je het einde niet kunt zien omdat dat in nevelen gehuld is.

Een ladder/trap richting de wolken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HET ATOMIUM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit iets? (eerste keer dat ik hier een plaatje toevoeg, dus ik hoop dat het goed gaat)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment schiet bij dan dit logo binnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij het vraagteken.

"?"

Veel ervan is onbekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een half afgemaakte puzzel
de puzzel is het heden en het verleden
de stukken die er nog in moeten zijn de toekomst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet denken aan een tunnel met splitsingen. De splitsingen symboliseren de mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een afbeelding van de profeet mohammed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zwarte gat, we weten niet waar we vandaan komen en we weten niet waar we naar toe gaan.