Hoeveel unieke mensen komt een persoon gemiddeld in heel zijn leven tegen?

Toegevoegd na 1 uur:
Met uniek bedoel ik verschillende mensen.
Je hoeft niet met verschillende factoren te werk te gaan.
Daarom staat er gemiddeld.

Alvast bedankt als iemand een ''goed'' antwoord kan geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (9)

Ieder mens die je tegen komt is uniek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk mens dat je tegenkomt is uniek! Dat kan dus uiteenlopen van enige duizenden, tot misschien wel een miljoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ieder mens is uniek.
Niet beter of slechter,
maar zo mooi anders.
Het gaat er om je kwaliteiten
optimaal te benutten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klinkt prachtig, maar heeft niks te maken met de vraag.
Ik neem aan dat je bedoeld hoeveel MENSEN een mens in zijn leven tegenkomt? (daar ieder mens sowieso uniek is).

Dat ligt er maar net aan wat voor leven je hebt!
Wanneer je bv een teruggetrokken bestaan leidt, je levenlang in een stoffig archief werkt of in een instelling zit, kom je veel minder mensen tegen dan wanneer je bv extravert en uitbundig leeft, een bekende persoonlijkheid bent of voor je werk dagelijks veel reist en/of mensen ontmoet.

Verder hangt het er ook nog van af wat je bedoelt met 'tegenkomen'. Voor mijn betekent 'tegenkomen', een ontmoeting. Al is die nog zo kort. Misschien bedoel jij met 'tegenkomen' ieder mens dat je ziet op een dag.

Kortom: Om bovenstaande redenen is het onmogelijk om een antwoord te geven op deze vraag die werkelijk steekhoudend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal mee eens +
Hallo Paladino,

Ik interpreteerde je vraag zo.
Soms kom je zomaar in het dagelijks leven iemand tegen,een dat kan dan een man of een vrouw zijn,jong of oud wit/paars geel,het maakt niet uit,waar t m in zit is de manier waarop ze in het leven staan,hoe ze praten wat hun visie is,op zo n manier dat je denkt ,wauw!!!,en zo'n iemand blijft je dan dagen bij.
Uniek omdat ze zo boven al die andere unieke mensen uitspringen op wat voor manier dan ook.
Hoeveel je ertegen komt hangt sterk af van je dagelijkse bezigheden,iemand die veel thuis zit zal er minder tegenkomen dan iemand die veel onder de mensen is,persoonlijk kan ik zeggen dat ik er een stuk of 2 per jaar tegenkom en dat vind ik zo onwijs leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dan waar je ook daadwerkelijk mee gesproken hebt of telt het meisje in de rij bij de bakker ook mee..?
Denk dat het alleen te meten is.. als iedereen een chip ingeplant krijgt, met een automatische zogeheten"New-person-counter" en dan na je dood kunnen ze de telling doen en vergelijken met alle andere metingen, wereldwijd.. XD

Toegevoegd na 1 minuut:
want een gemiddelde is alleen te berekenen met feiten.. anders is het een schatting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik schat zo ongeveer een paar miljoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ieder mens is uniek, maar ik ervaar dat de ene mens meer indruk op mij maakt dan de ander. Zelf heb ik het idee dat mensen die zichzelf zijn en mijn waarde versterken die gene zijn die de meeste indruk achterlaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je komt zoveel unieke mensen als je mensen tegenkomt. Piet Grijs had eens een jaar lang bijgehouden hoeveel mensen hij ontmoet had. Ze stonden met naam en al in Vrij Nederland. Het waren er een paar honderd. Gemiddeld denk ik dat mensen in hun leven 1000 mensen tegenkomen. Het is een gok.