Wat is het gemiddeld aantal % dat zich stoort aan een huilende baby in het openbaar vervoer?

Ik ben benieuwd of iedereen zich hieraan stoort of dat er mensen zijn die er geen last van hebben?

13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik denk iedereen! maar.

Subjectief:Ik heb geen moeite met huilende baby's maar de situatie is wel belangrijk, openbaar? in de supermarkt niet. naast me wel. buren niet. in een vliegtuig 12uur wel. eigenlijk kijk ik naar de ouders!

Zijn het tokkies dan is de irritatie binnen 1 minuut aanwezig bereikt en staan me nek haren..., zijn het zorgdragende alles doende voorkomende ouders dan mag het van mij 24uur huilen! dan klinkt het als zingen.

Antwoord:Een Baby kan niet praten. wat is er aan de hand? een liefkoosde ouder met een huil baby klinkt als zingen.

Ik verplaats de vraag waarom zou je je irriteren? ben benieuwd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Met het openbaar vervoer heb ik de laatste jaren niet zoveel ervaring meer mee. In een vliegtuig kan ik me hier wel aan storen. Hangt er wel heel erg vanaf of het gemeend gehuil is, of dat het het zeurderige gehuil is van een dreinend kind. In het eerste geval heb ik hiervoor alle begrip, in de tweede variant heb ik zoiets van 'doe er wat aan'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik me er al zou aan storen omdat ik gestresseerd ben, dan zou ik het niet laten merken. En in normale omstandigheden zal ik me er zeker niet aan storen. Het openbaar vervoer gebruik je niet alleen. Dat zijn taxi's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 procent. Heb er geen bron van.

Zelf vind ik het soms wel eens storend. Soms ook niet.

Kan me voorstellen dat vrouwen die al een kind gebaard en opgevoeden hebben, er meer begrip voor hebben.

De baby zelf valt in ieder geval nooit iets te verwijten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak zelden hebruik van het openbaar vervoer, maar de vraag zal wel opgaan voor alle gelegenheden waar veel mensen bij elkaar zijn.
Het ligt denk ik toch wel heel erg aan mijn eigen stemming of ik me er aan ga storen, ben ik moe of al eerder geirriteerd? heb ik honger, regent het buiten? allemaal van die dingen die meespelen.
Over het geheel genomen erger ik me er niet echt aan, omdat het meestal van voorbij gaande aard is en ik me ook wel probeer te verplaatsen in de situatie van de moeder/vader en het kind, waarvoor het meestal ook geen pretje is en het kind waarschijnlijk een hele goeie reden heeft om te huilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er geen last van. Het hoort bij het leven, en de kleine spruit doet het niet met opzet. Iets anders is een drammende kleuter, maar dan heb ik met de ouders te doen, ik irriteer me er niet aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik heb er wel vaak last van. Op één of andere manier zitten ze altijd bij me in de buurt. Zit ik lekker in de trein, komt er weer zo'n kind binnen dat spontaan gaat zitten bleren. Gelukkig kan ik dan zelf naar een andere coupé stappen, wat ik vaak ook maar doe.

Ik heb het echter ooit in een vliegtuig gehad, de vlucht duurde 10 uur, waarvan het kind er zeker 7 heeft gehuild.... Tja, dan zou je het graag het raam uitsmijten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Maar had je de indruk dat iedereen zit zat te storen of waren er ook mensen die rustig bleven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoorde in het vliegtuig wel een groot aantal zuchten en steunen. In de trein weet ik het niet, ik was binnen een minuut vertrokken naar een andere coupe
Ik stoor me daar niet aan, ik vind het alleen zielig voor de ouders.