hoezo een min? ze durfen het ook nooit erbij te zetten he..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanwege je bron-onderzoek.

Andere antwoorden (3)

instinct en intuitie zijn 2 verschillende dingen .
de mens heeft ook een instinct,wat soms ook dierlijk is .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat denk ik niet. Mensen zijn in duizenden jaren geëvolueerd in wat wij nu zijn. We lijken verder weg te staan van de natuur dan ooit. We zijn rechtop gaan lopen, hebben verschillende talen waardoor we elkaar niet meer begrijpen, zitten aan een tafel met een stoel, eten met bestek enz. Dieren staan dichtbij de natuur. Ik denk dat hun intuitie veel zuiverder is, dan de onze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen de mens nog in ontwikkeling was hadden we nog instinkt,omdat dat nodig was, Tegenwoordig is instinkt,net als het wormvormig aanhangsel niet meer nuttig of nodig.