Het meest benijdenswaardige beroep wat je kunt uitoefenen is het beroep wat je het liefste wil en als jij kans ziet om dat beroep uit te oefenen, ben je de meest benijdenswaardige beroepsuitoefenaar die jij kent...

Het minst benijdenswaardige beroep wat je kunt uitoefenen is het beroep wat je het minste wil en als jij kans ziet om dat beroep uit te oefenen, ben je de minst benijdenswaardige beroepsuitoefenaar die jij kent...

Voor iedereen is het anders, gelukkig maar... Mijn vader zei altijd, je hebt overal mensen voor, zelfs voor lijkenwassers in een mortuarium...

Het is namelijk onmogelijk om een eenduidig en sluitend antwoord voor deze vraag te geven omdat het zo persoonlijk voor iedereen is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Putjesschepper, afperser, huurmoordenaar.
Komt veel shit bij kijken.
14 jaar geleden
Politieagent(e). Alsmaar andermans rotzooi opruimen en afgezeken worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tandarts; anderen pijn doen
Begrafenisondernemer; te triest
Chirurg; kan niet tegen bloed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk beroep is het meest / minst benijdenswaardig als je met veel plezier / lood in je schoenen naar je werk gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minst: zie foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal voor iedereen een ander beroep zijn lijkt me.
Het meest benijdenswaardige beroep (komt die weer) lijkt me de baan van Floortje Dessing, de wereld afreizen en er voor betaald krijgen.
Het minst benijdenswaardige beroep, pfffff... ik denk dat ik dan toch bij rioolwerkers uitkom ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beul lijkt me nou geen job waar je op een verjaardag 'ns leuk over vertelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk beroep is benijdenswaardig als je geen werk hebt maar wel graag wil.

Een baan is niet benijdenswaardig, als je na een periode van ziekte of vakantie terugkomt, en niemand je gemist heeft en je precies verder kunt waar je gebleven was (los uiteraard van eenmanszaken).