Ga jij vanavond naar de herdenking van 30 april?

Samen met vrienden ga ik vanvond een bloemetje leggen bij de herdenking van 30 april. Verschrikkelijk dat zoiets gebeurd! En als de herdenken afgelopen is gaan we met zijn allen een kroegentocht houden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee,
Herdenken kan overal en altijd.
Daarvoor hoef ik niet fysiek ergens te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee veel te ver weg ben helaas nog maar heel jong anders had ik het misschien wel gedaan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yeah right, van noord holland naar Apeldoorn fietsen..
Nee.
Ik vind het wel erg wat er gebeurt is, maar ga er niet speciaal voor naar Apeldoorn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste Farstar, Niet iedereen heeft Apeldoorn naast de deur liggen. Als heel Nederland massaal besluit een bloemetje in Apeldoorn te leggen,dan gaat het nog druk worden vanavond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben ik wel benieuwd hoe jij die bloemen door de tv-kabel in Apeldoorn wilt krijgen :)
Nee, we krijgen visite en het is vanaf hier toch een uurtje of 2 rijden. Daarbij heb ik het niet zo op grote mensenmassa's. Ik denk wel dat ik even ernaar kijk op TV.

Wel heel goed altijd dat ze dit soort dingen doen. Ik kan me voorstellen dat het voor de nabestaanden een prettige (hm, raar woord hier...) manier is om bezig te zijn met het verlies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet vanavond LANGS Apeldoorn omdat ik vanaf Arnhem naar Groningen moet. Ik heb dus helaas geen tijd om naar de herdenking te gaan, anders was ik er zeker wel naartoe gegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, en ik ga ook niet kijken naar de herdenkingsdienst. Natuurlijk vind ik het heel erg wat er gebeurd is, maar er was zò'n overkill in de media, dat ik het nogal beu ben geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee veel te ver weg.