In welke regio in Tirol zijn in de zomer en winter betrekkelijk weinig toeristen?

overal waar je komt vindt je in Tirol wel toeristen( bijv Kirchberg , wat in de winter een Nederlandse kolonie wordt. ) Maar zijn er ook regio's in Tirol waar alles nog wat ongerepter is en waar je over het hele jaar gezien niet teveel toeristen hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Dorp St. Walburg
Jaarlijks vinden maar weinig toeristen hun weg naar St. Walburg. Het Zuid-Tiroler dorpje bevindt zich in het Valle d’Ultimo, nabij de Monte San Vigilio, waar de skipistes zich bevinden. Het dorp heeft maar een klein aantal hotels, de meeste toeristen brengen hun vakantie door in één van de vele huiselijke en particulieren onderkomens die het dorp rijk is. Met name de mooie omgeving van het Parco Nazionale dello Stelvio, maakt het een prachtig gebied om te wandelen of om te langlaufen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wil jij genieten van de prachtige omgeving en een lekkere rustige zomervakantie met weinig toeristen? Ga dan naar Oostenrijk om lekker te fietsen, mountainbiken of wandelen en geniet van de wonderschone natuur.
Op de site van Summer Vision, boek je jou eigen vakantiehuis of appartement in Oostenrijk.

Summer Vision heeft een aantal eigen vakantiehuizen in Oostenrijk, waaronder in Zillertal: Stumm, Mayrhofen en Zell am See en in Wilder Kaiser: Söll.