waarom durven mensen je te vragen om borg te zijn voor een lening.

Terwijl ze weten dat ze de maandelijkse rekeningen niet eens kunnen betalen. Dan ook nog kwaad worden als je nee zegt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zitten deze mensen heel er in de problemen. Realiseren zich waarschijnlijk niet dat jij ook net kunt rond komen. Als ze dat wisten zouden ze je niet vragen borg te staan. Want als je zelf te weinig inkomen hebt kun je ook niet borg staan
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Omdat ze vaak in een hopeloze situatie zitten.
En proberen het ene gat met het andere te dichten.
En goed gedaan dat je nee hebt gezegd,want anders kun jij ,voor hun schulden opdraaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, de enige conclusie die ik eruit kan trekken is dat ze dan zelf niet echt onwijs slim zijn, en hun domheid op jou afreageren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat mensen wanhopig zijn en het soms voordeliger is om alle schulden in 1 lening te stoppen zodat je maandlasten lager worden en je wel rond kan komen, door het op deze manier samen te voegen.

het kwaad worden komt dan voort uit een gevoel van onmacht in een wanhopige positie waarbij de enige hulp die je nog zag ook weer niet door gaat.
13 jaar geleden
Ha, die Mop;

Omdat ze aanhanger zijn van de filosofie die zegt dat de brutalen de halve wereld hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dezelfde reden als dat jij boos bent omdat ze het vragen.

Ideale en werkelijkheid komt niet overeen. Teleurgesteld in de houding van de ander.

Ben je boos op jezelf omdat je niet in staat bent om borg te staan.

Goed dat je nee hebt gezegd trouwens. Neem even afstand.
13 jaar geleden
het is slimheid zou ik zeggen nee heb je ja kun je krijgen.
als je niet probeert krijg je ook niets
het is net als met afdingen
ik durf dat nooit(uit schaamte)maar als je geluk heb krijg je zo €30,- korting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brutalen hebben de halve wereld en in dit voorbeeld de meeste schulden.