Heeft iemand enig idee hoe iemand van 20 jaar oud die nog nooit zon gezien heeft eruit ziet?

ik dacht aan iemand die in een grot geboren is en verplicht daar moest verblijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vitamine D tekort doet je botten vergroeien, vooral als het in je jeugd gebeurd. Voor andere symptomen verwijs ik je door naar wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitamine_D) want die ken ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk heel erg bleek en mager
en ik denk dat ze er veel ouder uitziet dan ze is.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom mager? Er is daar heel veel te eten in die grot. Muizen,slangen,vleermuizen ,wurmpies.
Bleker dan je op basis van de genetische samenstelling zou kunnen verwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je nog het verhaal van 2008 uit Oostenrijk? die Fritzl die zijn dochter jaaarenlang opsloot (24 jaar)
Heel ongezond, je krijgt geen vitaminen van de zon en je huid is bleek en niet gehard door weersinvloeden.
De verhalen die ik heb gelezen over die dochter (boeken) laten een zeer ongezond beeld zien van jarenlange opsluiting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd gedacht dat iemand zo niet eens 20 jaar kon leven, maar die dochter van Fritzl in Oostenrijk heeft die horror toch overleefd.
volgens mij past elk levend wezen zich aan zijn omstandigheden aan.
alleen krijg je door geen zonlicht geen pigment dus zou diegene dan waarschijnlijk een albino zijn??!!