Hoeveel siamese tweeling zijn er op de wereld?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ga toch voor me beste antwoord waar de bron radio 1 is. (Het internet is niet altijd even betrouwbaar)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Ik heb gehoort dat dat nu 21 levende zijn.
saillant detail is dat ik dat noch op wiki noch op Google niet kan terug vinden.
Ik vertrouw met dit antwoord de bron radio 1. Die daar laatst eens over uitwijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens http://wiki.answers.com/Q/How_many_conjoined_twins_are_there_in_the_world zijn het er 16.5
Die halve zal komen doordat er af en toe wordt geprobeerd een Siamese tweeling operatief van elkaar te scheiden. Daarbij blijft er soms één van de twee in leven.
Amadea