Hebben mensen ook een paringsdans ? of heeft die ooit bestaan ?

Lijkt mij wel handig op zich om voor de hand liggende redenen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Jazeker. Je moet het meegemaakt hebben om erover te kunnen meepraten.
Plaatje bij antwoord
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dit effect zoek ik. Welke dans is dit precies ?
AWM
15 jaar geleden
Nou ja, precies wat je vroeg, dus.

Andere antwoorden (8)

Dansen, stijldansen of free-style.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon strippen? Hehe..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
opmaken, stoer doen, met ogen knipperen, nafluiten, grapjes maken, lachen............. een compleet ritueel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn mensen die beweren dat het al in zeer korte tijd duidelijk wordt of mensen mogelijk gaan paren of niet, daar zijn duidelijke signalen voor. Maar om dat nu een paringsdans te noemen, dat lijkt me een beetje teveel van het goede.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de tango misschien, vind ik er vaak wel beetje op lijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar waar dieren een paringsdans hebben en vervolgens één standje, hebben mensen door de diversiteit aan standjes de paring vermaakt tot een dans.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat dacht je dat flirten inhield dan. ;)
Dat is onze ''paringsdans''.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elke dans is een paringsdans, je test de ander op partnerprobability... En als het klikt is dat een stap om nader tot elkaar te komen, het ijs is gebroken, nog een paar stapjes nader tot elkaar als dat lukt van beide kanten en de paring kan beginnen...

Origineren niet alle motieven en driften om dat ene ding, de paring en dus om gezonde en fertiele nakomelingen?