Wat zijn "superfietsenspringers"?

Ja, ik weet dat het een kortingsactie is van een supermarktketen, maar wat betekent het woord eigenlijk? Waaruit kan ik opmaken dat het om een korting gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het woord betekent niks. Is bedacht door de supermarktketen. Waarschijnlijk hebben ze bedacht dat het woord, doordat het nogal een vreemd woord is, langer blijft hangen bij de mensen. Uit het woord zelf kun je niet direct halen, dat het om een kortingsactie gaat.
13 jaar geleden
Waarschijnlijk hebben ze bij Super de Boer het idee, dat je onmiddelijk op je fiets springt om de aanbieding te halen.
Ze vergeten echter, dat de meeste klanten helemaal niet meer fiets-georiënteerd zijn en de boodschappen met de auto halen.

Ik vind het een miskleun van een slogan, maar goed, wie ben ik.......