Stichting NeBa
Nederland - Batam.

Kinderen met een ziekte op het Indonesies eiland Batam
Kun je blij maken met een knuffel.
Zo kunnen knuffels een 2e leven krijgen bij kinderen die er erg blij van worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De zoektocht alleen al is de moeite waard want dat begrijp je pas dat het water naar de zee brengen is. Ikzelf heb een vracht speelgoed meegegeven naar cuba en de kinderen waren door het dolle heen. Maar in elke stad , in elke buurt en dichter dan je beseft zijn er kinderen zonder speelgoed. Daarom er is geen adres, je moet het zoeken. (vrije speelse vertaling van NO HAY CAMINO,SE HACE CAMINO AL ANDAR)

Toegevoegd na 2 minuten:
Met dank aan Patrick.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Wanneer ga je weer naar Cuba?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet ik nog niet, ligt eraan hoeveel geld ik dan heb :)
Als je in eigen land wilt schenken denk dan eens aan de stichting KIKA (kinderkanker) de vele peuter speelzalen die weinig/geen subsidie krijgen. De kledingbank waar mensen met hun kinderen die in de armoede leven nieuwe kleren én een knuffel krygen. Wat je ook kiest,je maakt er altijd een kind blij mee!! En t mooiste is toch n glimlach op het gezicht van n kind! Heel veel succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad een stichting die zich bezighoud met kinderen.

Ik geef ze altijd aan stichting WHOE, omdat ik weet zeker dat ze daar goed terecht komen. (hulptransporten oost europa) kinderkleding zijn ze ook blij mee, mits het schoon is en geen gaten bevat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je ze verkopen, en daarna het geld aan een goed doel schenken, zo ontloop je eventuele bezwaren bij enkele genoemde goede doelen die het vanwege infectiegevaar niet accepteren om direct knuffels te geven aan doodzieke kinderen. Bijvoorbeeld KIKA,

http://www.kika.nl/7.1-faq/veel-gestelde-vragen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons bij de kringloop komen er zoveel binnen.
Er zijn mensen die ze speciaal kopen voor arme landen.
Maar vaak als je een klein kind ziet,die wordt altijd aangetrokken door zo,n knuffel.
En als je dan zegt ,die mag jij hebben voor niks dan zijn ze echt zo blij als een kind.
Ik had laatst een echtpaar dat knuffels zocht ,ook om weg te geven.
Ze gingen naar Roemenie.
Ik heb ze 3 grote vuilniszakken gegeven,en voor zo,n doel krijgen ze die gewoon voor niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je geeft ze aan een verzamelpunt van operatie schoenendoos, die gaan in november weer van start om alle dozen uit het hele land in te zamelen en wanneer er een knuffeltje ontbreekt in de doos doen ze die er alsnog in en de grotere knuffels gaan in de omdozen erbij.
deze knuffels komen zeker te weten bij kinderen die daarmee heel blij zijn!!!
kijk maar op deze sites voor info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijvoorbeeld aan het ziekenhuis voor kinderen die ernstig ziek zijn of voor kinderen in een arm land.