De lintjesregen komt er weer aan. Wie gun jij een lintje ?

en waarom heeft hij/zij dat verdiend ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn moeder. Omdat ze heel lang als diaken in de kerk zich op een hele praktische manier ingezet heeft voor de minder bedeelde mensen hier in Nederland, en heel erg haar best gedaan heeft om iets te doen aan de stille armoede hier in de omgeving.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Diegene die ik een lintje gunde heeft het desbetreffende lintje al een paar jaar...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind dat de leden van Krezip toch wel een lintje verdient hebben voor hun muzikale verdiensten. Erbij stilstaand dat ze heel erg jong waren toen ze begonnen en het toch zo lang met elkaar uit hebben gehouden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De toppers. Voor hun fantastische inzet en hun geweldige prestaties.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het even geen algemeen belang hoeft te dienen mijn vrouw,omdat ze keihard werkt en gewoon goed voor me is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al die gene die zich belangeloos voor een ander inzetten en dat hoeven niet alltijd wereld daden te zijn soms zijn het de kleine dingen die toch heel groots zijn.
Er zulke mensen lopen er heel veel rond dus zet er nog maar een lintjes fabriek bij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Twee hele bijzondere mensen in mijn omgeving die heel dierbaar voor me zijn, en voor me klaar staan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mental Theo voor zijn jarenlange devotie aan de happy hardcore en zijn inzet voor de Partij voor de Toekomst.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan mantelzorgers die belangeloos voor iemand zorgen en daarom heel belangrijk zijn.