Ben ik verplicht gehandicapten cliënten te verzorgen?

Ik ben 18 en werk in de gehandicaptenzorg als extra kracht. Er werd aangedragen dat er van mij wordt verwacht dat ik de cliënten (volwassenen met bijvoorbeeld downsyndroom) verschoon.
Maar ik heb hier geen diploma voor en kan niet veel vinden over mijn rechten.
Ben ik dit verplicht? En hoort dit bij mijn taken?

10 maanden geleden
1.9K
tinus1969
10 maanden geleden
Ben je stagiair, werknemer, leerwerkplaats? Wat voor functie (naam) heb je officieel? Welke CAO? Wat is je voorgespiegeld toen je solliciteerde?
Ikhebgeenidee
10 maanden geleden
Genoeg studenten die een stage lopen om dingen te leren. Ook zij hebben nog geen diploma, maar doen de werkzaamheden om later een diploma te behalen vanuit hun opleiding

Geef als eerste antwoord