Postnl busje met belgische kentekenplaten, is dit normaal of verdacht?

Ik zag gisteravond op de A2 een bestelwagen rijden met de bestickering van PostNL. Niet een klein stickertje maar gewoon helemaal.

Alleen dit busje had Belgische kentekenplaten. Dat heb ik nooit eerder gezien. Is dat normaal of toch verdacht?

11 maanden geleden
2K
ronron1212
11 maanden geleden
postnl zit ook in België
jc54
11 maanden geleden
Normaal zou het verdacht zijn, maar nu is het verdacht normaal.

Het beste antwoord

Hoi, in ben een Nederlander die ondertussen al een aantal jaar in Belgie woont. Hier hebben ze inderdaad ook post-nl hoor. Die leveren pakjes etc. Als ik me niet vergis hebben ze onder andere in Antwerpen een post sorteer centrum. Kan dus zeker dat je zo een busje hebt zien rijden al was ie misschien wel een eind uit de buurt van Belgie. Kijk maar op https://www.postnl.be
11 maanden geleden
HeerVoldemort
11 maanden geleden
Nou dan lijkt het mij duidelijk. Dank voor je antwoord.