Waarom mag een heer niet aan een dame vragen naar haar leeftijd? ik vindt het niet erg.

men zegt dat dat onbeleefd is
ik heb daar geen moeite mee .
ik heb mijn eigen leefregels
zo hoeft een heer voor mij de deur niet open te houden dat ik voor ga ik kan het zelf wel doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Het gebeurt me al jaren regelmatig, dat mensen van exact mijn leeftijd (55) tegen me zeggen : ja, dat kan jíj je natuurlijk niet voorstellen, maar wacht maar af, tot je ook zo oud bent - dan piep je wel ánders....Dus piep ik even niet, dat ik ook al 'zo oud' ben....lekker houden zo!!!
Ik ben erg vóór het afgezaagde : je bent zo oud, als je je voelt, en ik heb nog steeds het gevoel, dat mijn leven nog maar net begint...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tegenwoordig mag het wel, wordt er niet meer zo moeilijk over gedaan.
Jaren geleden stond er in de etiquette, dat het ongepast was om een dame naar haar leeftijd te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk mag dat wel, net zo als de dame mag weigeren er antwoord op te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag, maar verwacht geen eerlijk antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zit in me om dat nooit aan een vrouw te vragen , is nog iets van vroeger denk ik , en ik weet niet beter . Als man zijnde vindt ik het niet erg als men mij naar de leeftijd vraagt ,die alweer 53 jaar is .