amsterdam duurtste met 8 euro per uur
goedkoopste in amersfoort daar betaal je per minuut
garage heet souverein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De kolk parkeergarage in Amsterdam is een van de duurste parkeergarage's in Nederland.
Daar betaal je €4 voor 54 minuten of een gedeelte daarvan.
Zodra er 55 minuten geparkeerd is, gaat het volgende 'uur' in en kost het dus al €8. (bron 1)

De goedkoopste parkeergarage die ik tot nu gevonden heb staat in Leidschendam-Voorburg.
Waar €0,45 word betaald.
Hier staat niet bij over welk tijdlimiet dit gaat, ik vermoed per heel uur (plek 101 bron 2)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de goedkoopste is vast die in Naaldwijk. Daar betaal je nl de eerste 3 uur niets. Daarna kost het een euro per uur. Maar je staat gemiddeld 2 uur in de garage, dus is het gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Pinkeltje;

Volgens mij is de parkeergarage op Schiphol een van de duurste, en anders die bij het Victoriahotel in Amsterdam. De allergoedkoopste staat bij winkelcentrum Schalkwijk nabij Haarlem, want die is gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de parkeergarage in Rijssen betaal je helemaal niets :)

De parkeergarage in Hattem is klein, maar je hoeft er ook niets te betalen; je legt je blauwe parkeerkaart voor de ruit.