Ik ben vandaag geslaagd. Is het asociaal om dit van daken te schreeuwen?

Ik heb gecheckt en deze vraag valt gelukkig onder de richtlijnen.
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn vwo-diploma. Ik wil op het dak gaan staan met een fles champagne en dit aan de hele wereld kenbaar maken. Mag dit of kun je dan door de politie van het dak gehaald worden? Ik heb namelijk geen zin in de politie op mijn dak...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Alles mag

je woont in een vrij land

tis geen dictatuur hier

je mag je lekker uitleven op het dak

GEEN PUISTENDE PUBERTAAL

anders ga je maar weer terug naar school
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
puistende pubertaal xD, zou een klassieker moeten zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks beide

Andere antwoorden (33)

van harte gefeliciteerddddddddddddd!!!!!
nou je mag het schreeuwen je hebt er hard voor gewerkt!!!
de hele wereld haal je denk ik niet maar als alle G.V leden online zijn haal je er ook een hoop!!
fijne avond nog! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp al die minnen niet.....
zeker van iemand die gezakt is...
misselijk hoor!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ :D GEFELICITEERD :D
Nee hoor,schreeuw maar een keer lekker! Maar doe dat niet na 10.00uur 's avonds of met een zatte kop,zodat je niet van dat dak geplukt wordt,c.q. lazert! Oh ja,gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
compensatieplusje
als je niet te lang staat te schreeuwen denk ik dat iedereen je wel begrijpt.
ik zeg gewoon doen
13 jaar geleden
Lijkt mij een legitieme reden, zou alleen de buren een glaasje aanbieden. Hebben zij geen reden om de politie te bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het overdags doet en als het heel duidelijk is waar het om gaat, dan mag dat natuurlijk. Laat geen verwarring ontstaan over een mogelijke zelfmoordpoging ofzo, weer duidelijk. En doe het niet te laat, zodat mensen (kinderen die slapen) er last van hebben.

Toegevoegd na 58 seconden:
En natuurlijk VAN HARTE GEFELCITEERD!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou niet met alcohol het dak op gaan. Sinterklaas doet dat ook nooit.

Maar ik zou er wel voor zorgen dat ik iedereen die terugschreeuwt (bijvoorbeeld "HARTELIJK GEFELICITEERD") goed zou kunnen verstaan...
itsme
13 jaar geleden
Dat mag. Als de politie langs komt doe je net of je neus bloedt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehehe :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zouden die je dan feliciteren en doorlopen hoor :P
Gelijk doen, 't is jouw feest, jij mag 't zeggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geen idee maar ik denk dat het wel mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van harte gefeliciteerd!!
Hang die vlag uit
Feest je helemaal klem.
Je hebt er waarschijnlijk hard naar toe gewerkt.
Van mij mag je het van de daken schreeuwen
Ga vooral je gang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is niks asociaal aan om van de daken te schreeuwen dat je geslaagd bent. Leef je lekker uit! Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, man, gooi het eruit! Zing, vier en dans! En nu op naar de volgende zes jaar :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van harte! Schreeuw het maar lekker van het dak en vier het uitbundig met waar je nog vrolijker van wordt! VWO is een prachtige basis om een solide loopbaan te starten.
Knal het er lekker uit, nu ben je nog jong en je zult nog zo verschrikkelijk veel moeten...!
Je moet het wel heel bont maken, voor de politie je komt halen hoor. En als je enorm luidruchtig wil worden, licht je de wederzijdse buren vooraf even in. Dat levert meestal krediet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha eerst even GEFELICITEERD!.Dus jij wilt het letterlijk nemen?
Als je het voor 10 uur s avonds doet en niet al te lang, zullen de meeste mensen hier absoluut wel begrip voor op kunnen brengen. Ik zou het in ieder geval niet in mijn hoofd halen om de politie of arbeidsinspectie of wat dan ook te bellen als ik iemand die zo blij is om die reden zie.
Ik zal je hoogstens waarschuwen dat je niet van het dak af moet vallen met die hele fles champagne achter de kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het zou meer dan logisch dat je slaag voor de leerstof waar je jaren over heb gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wtf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@draaideur, jij bent dan iemand die een feestje geeft als je je schoenveter diploma heb behaald?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of klap jij voor de piloot als hij goed landt?
Als eerste Proficiat ! Maar ik zou het niet van het dak schreeuwen , dat vraagt om problemen denk ik , en misschien mog kosten . Je mag zeker blij zijn en dit uiten , maar haal geen al te rare fratsen uit ! Gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat de meeste mensen dit wel leuke uiting vinden van je vreugde. Doen dus en gefeliciteerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel ja joh, doe eens gek, nu mag het nog.
Let wel op een stevig dak he, dat je er niet doorheen tuimelt. en neem zo'n vuvu..voetbalblaaspijp mee dan weet je zeker dat het wereldkundig gemaakt is
13 jaar geleden
gewoon doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is beter dat je dat overdag doet, want dan lopen er niet zoveel polities.
hoe kan een politie weten dat je van je dak schreeuwt hij denkt gewoon het is gewoon een 1 of ander gek die zit te schreeuwen(maar jij bent niet gek hoor!).
dus doe het maar even

en ... gefeliciteerd natuurlijk het is erg knap van je dat je vwo-diploma hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd!
Nja, schreeuwen....
Nu we allemaal toch zo in de ban zijn van de Vuvuzela................. pak de Vuvuzela :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doen hoor!Als de politie oom maar een beetje gevoel heeft zal hij je feliciteren net zoals ik;van harte gefeliciteerd!Je kunt trots zijn op jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het je eigen dak is...be my guesst...als het een dak van een ander is...ja ..a-so-ciaal..eerst ff vragen of het mag...hoop dat het niet mijn dak is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heee...daar is naatje weer! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik ben onder mn steen vandaan gekropen maar als ik zo naar het niveau van de vragen kijk , ben ik bang dat het van korte duur zal zijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook, weer een geschoold persoon erbij!! ;)
Van harte gefeliciteerd,een betere reden kun je niet hebben, feest ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker doen, maar zonder vuvuzelatoeter alsjeblieft!!!! Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pak die fles champagne en schreeuw zo hard je kan,
van harte gefeliciteerd, je hebt er hard voor moeten werken,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteeerdd
Tot 10 uur mag je het uitschreeuwen!!
Alleen raad ik je aan om niet met een fles champangne boven op het dak te staan je weet maar nooit.

Schreeuw het boven uit drink het beneden leeg :)

Nogmaals gefeliciteerd!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan het aantal minnetjes te zien onder de antwoorden ijkt het alsof er zich nogal een aantal mensen aan storen dat je geslaagd bent.

Gefeliciteerd! Schreeuw het van de daken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd, maar ik denk dat de politie het niet ,zou apericiëren in een dichtbevolkt gebied. Als je je buren er geen last mee doet dan GO AHEAD: SCREAM!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gefeliciteerd!!
Lijkt mij dat het wel mag (dan wel zonder alcohol denk ik). Doe je dan wel voorzichtig??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WHUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN VWO-DIPLOMA!!!
JOEPIE JOEPIE.

Van harte gefeliciteerd zeg!!!! Het VWO nog wel...
Joh...1 keer gillen en dan niet meer...moet kunnen toch.
Val niet van je dak af....want dan is je diploma ook voor niets gehaald...grapje. Veel plezier joh, groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TUURLIJK MAG JIJ HET DAK OP OM TE SCHREEUWEN DAT JE GESLAAGD BENT. MISSCHIEN FELICITEREN DE AGENTEN JE WEL MET HET BEHALEN VAN JE DIOPLOMA