Is een prostituee vd straat duurder dan een prostituee dat achter de ramen werkt?

En waarom is dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

De prijs van een prostituee wordt bepaald door haar(zijn) schoonheid , gewildheid , het te bepalen menu (..) en vaste lasten.
Het spreekt vanzelf dat een ' straatmadelief' (ouderwetse maar prachtige benaming) in de regel minder zal kosten, omdat er geen vaste lasten aan vast zitten, zoals huur en energielasten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Andersom juist.
Een prostituee achter de ramen...moet ook huur betalen voor dat gehuurde raam met kamertje.
Dus die prijzen zijn meestal een vast tarief en dus duurder dan een straat prostituee.
En deze laatste...kunnen verslaafd zijn aan harddrugs.
Hebben dus veel geld nodig in zo min mogelijk tijd.
Dus veel klanten voor weinig geld, zeg maar..zodat ze hun heroine of cocaine weer kunnen kopen...en als het op is...gaan ze weer opnieuw de straat op.
Er zijn zelfs mannen...die expres wachten...tot dat zo'n meisje zo ziek is...omdat ze geen spul meer heeft...dat ze het ook ZONDER condoom doet voor 25 euro...Vreselijk dat zulke mensen bestaan. Hoe komt AIDS de wereld in...nou onder andere ook op deze manier dus...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een prostiuee die achter de raam werkt is duurder
denk aan de huur en water gas en elektra ...en de ramenwasser!!
een prostituee die op straat werkt,werkt veelal zichzelf zijn vaker verslaafd en hanteren geen vaste prijs...iedere euro is er een!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is een prostituee die je van de straat plukt veel goedkoper. Zij is de concurrentie van de vrouw achter de ramen. En wie wil concurreren, moet de prijzen laten dalen...