Gaat GV op den duur ten onder aan zijn eigen succes?

Naar verloop van tijd zijn alle vragen gesteld en kan men steeds volstaan met een vermelding, "vraag al eerder gesteld zie daar en daar"...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je op de duitse LycosIQ kijkt, zijn daar 146.261 leden die tot nu toe 1.634.313 vragen gesteld hebben.
Dan kunnen we hier voorlopig echt nog wel even doorgaan denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee, tijden veranderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wel een goede vraag, maar het antwoord is nee.
Van wikipedia werd ook gedacht dat het bij 1 miljoen artikelen wel op zou houden, dan was alles wel beschreven. Maar ze groeien nog steeds.
Daarnaast kan na een paar jaar een ander antwoord het beste zijn, en daarvoor zul je de vraag opnieuw moeten stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad zoals BVB al eerder heeft aangegeven. Vragen zullen er altijd zijn, en tijden veranderen. En het allerbelangrijkste! GV krijgt steeds meer leden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, er zijn oneindig veel mogelijke vragen. Uiteraard zal de gemiddelde vraag wel steeds vaker gesteld worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het hebben van meer antwoorden leidt automatisch tot meer vragen ;). Een mens raakt niet uitgeredeneerd. Steeds als hij / zij wat nieuws weet ontstaan er nieuwe vragen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Yahoo answers is een vergelijkbare site in de VS. Het bestaat al veel langer en heeft een veel grote publiek. Elke dag komen er nog vragen bij die trouw worden beantwoord. Zoals andere GV's al schrijven. Van goede vragen komen meer vragen. Bovendien speelt deze site ook in op actualiteiten en de vragen put zal daarom nooit leeg raken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou eerder gebeuren als je een invasie krijgt van personen die systematisch absurde vragen zouden stellen en absurde antwoorden. De moderators zouden constant moeten ingrijpen en de vaste gebruikers zouden afhaken.Het juiste evenwicht tussen interessante vragen in voldoende mate en een mix van gevarieerde antwoorden maakt dat de site wel nog een tijd kan voortleven .