Hoe vind je de eigenaar van een industrieel gebouw?

Beste,

Binnenkort begin ik aan een nieuw hoofdstuk in de verkoop.

Nu ik heb een product gericht op zelfstandigen die eigenaar zijn van een industrieel gebouw.
Ik stel mijn eigen alleen nog de vraag hoe ik in contact kom met deze mensen. Is er ergens een lijst van te vinden of moet ik echt van industrieel gebouw naar industrieel gebouw rijden, aankloppen en vragen naar de eigenaar?

Alvast bedankt voor de tips!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Het kadaster heeft een register, waarin van ieder pand onder andere is geregistreerd wie de eigenaar is. Dit geldt voor woningen maar ook voor bedrijfspanden.
Via de site Kadasterdata kan je deze gegevens opvragen, maar wel tegen betaling.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
bedankt voor jouw inbreng. Ik woon echter in belgie is hier ook een lijst of pagina voor ? Alvast bedankt
AnnBoo8146
5 jaar geleden
België heeft ook een kadaster. Maar welke gegevens ze daar vastleggen, en hoe je ze kunt opvragen weet ik niet en ik kan het ook niet vinden op internet.