Waar kun je beter mee te doen hebben,met iemand die lui is,,,,of iemand die dom is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
problemen thuis!!! eef

Het beste antwoord

Wat is dom? Bedoel je hiermee iemand met een (zeer) laag IQ? Of iemand die weinig of geen onderwijs heeft genoten? Wat bedoel je met dom?
Kijk, iemand die lui is, dat is een keuze lijkt me zo.
Iemand die "dom" is, kan daar vaak niets aan doen.
Dus met iemand die lui is, daar kun je beter niet mee van doen hebben denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat hangt er maar helemaal van af wat je van hem nodig hebt. Als hij voor jou een kuub hout moet vertassen, heb je meer aan iemand die goed kan en wil werken, dan aan iemand die lui is.

Lui en dom, dat is pas echt een probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb ik een probleem.
Degene die het aardigst is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mss eerst aan zelfreflexie doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met iemand die jij dom noemt.
Iemand die lui is wil niet anders, iemand die dom is kan niet anders.