hoe hoog is de werkloosheid (in procenten) in Japan?

is dit percentage vergelijkbaar met dat in Europa (al moet gezegd dat alle landen weer andere definities hanteren)?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De werkloosheid in Japan stond op 2,8 procent in maart 2017, evenals een maand eerder.
De cijfers lagen licht onder de marktconsensus van 2,9 procent en bleven op het laagste niveau sinds juni 1994.

Toegevoegd na 6 minuten:
In december 2016 was het werkloosheidspercentage in de Europese Unie 8,2%.
SimonV