Zijn er bekende Nederlanders die één meervoudige persoonlijkheid hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Leuke vraag

Het beste antwoord

leuke vraag ha ha

als er al iemand rondloopt die het heeft....dan schat ik wel in dat ze ook een ster zijn in het verbergen ervan....immers de lat om op tv tte komen ligt best nog wel hoog en meestal zijn het enigzinds slimme mensen op tv

een persoonlijkhied die van caracter veranderd die is vaak niet een twee drie populair

komedianten echter die kunnen van hun gebrek hun beroep maken : soms denk ik wel eens dat john cleese niet alleen doet alsof ie gesleten is maar het ook werkelijk is....

jensen : daarbij vermoed ik wel eens dat ie niet een ziel heeft maar meedere
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou het niet weten Barça, bij sommige politici twijfel ik ernstig (:
Ze beloven dit, ze doen dat, en lijken in de uitleg daarvan een hééééél ander persoon, dan diegene waar je je stem aan hebt gegeven.

Er zijn natuurlijk ook erg goede acteurs en satiremakers die beroepsmatig de ene na de andere persoonlijkheid schitterend kunnen persifleren.

Maar zoals gezegd , ik heb geen inzage in medische/ psychiatrische dossiers van onze BN'ers, dus met stelligheid kan ik je er geen één opnoemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus voor je mooie antwoord vooral waar t politici betreft!
Jochem Meijer?

Dat gaat heel snel bij hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand. Mensen met meer persoonlijkheden hebben een stoornis (heet tegenwoordig Dissociatieve Identiteitsstoornis). Dan heb je het dus over patienten. Er zijn wel veel narcisten en theatrale persoonlijkheden die de televisiewereld bevolken, maar dat vroeg je niet. Hypocrisie is er ook genoeg, maar dat vroeg je ook niet/