Op 4 mei 2017 welke plaatsen zijn niet of moeilijk toegankelijk?

We organiseren een uitstap in Amsterdam op donderdag 4mei 2017 en zouden graag willen weten welke straten/ plaatsen niet toegankelijk zijn voor publiek, zodat we ons dagprogramma kunnen opstellen door rekening te houden met deze speciale dag.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Hoe bedoel je er is in Amsterdam op 4 mei overdag niets afgesloten. Na een bepaalde tijd wordt de dam afgesloten.

Antwoorden (1)

De dam en andere herdenkingsplekken zijn beperkt toegankelijk. En natuurlijk ben je minder vrij in je doen en laten tijdens de tijd van de doden herdenking.

Als je toestemming of instemming nodig hebt voor iets wat je organiseert de openbare ruimte of tijdens een speciale dag, dan het handig om je plannen voor te leggen aan het bevoegde gezag. Dus dat is de gemeente Amsterdam of comité 4 en 5 mei.