Wat kost opslag bij een opslagbedrijf?

Ik bedoel dus echt fysieke opslag. De allergoedkoopste. Hooguit 1m3 als dat kleinste eenheid is.

Uiteraard heb ik geprobeerd om dit te vragen bij diverse bedrijven, maar die willen allemaal dat ik langs kom om alle mogelijkheden te bespreken.
Ik heb helemaal geen zin om dagenlang al die bedrijven langs te gaan om er achter te komen wat goedkoopste is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
https://www.huren.nl/c140/opslagruimtes
Ritsuka
7 jaar geleden
staat het niet op de website?
Inekez1
7 jaar geleden
Soms is dat ook afhankelijk van de duur van de huur. Als je 1m3 huurt voor 2 maanden, dan is dat per maand duurder dan wanneer je diezelfde 1m3 huurt voor 5 jaar. Verder is nog van belang:
- Wil je tussentijds bij je box kunnen om spullen te halen/brengen, of is het 1 keer alles erin en na een bepaalde tijd 1 keer alles er weer uithalen? En als je dan tussendoor bij de box wil kunnen, moet dat dan 24/7 of kun jij je aanpassen aan bepaalde openingstijden? - Wil je een box met toezicht / bewaking? Moeten je spullen per se bij een bepaalde temperatuur of luchtvochtigheid worden bewaard? - Welke eisen stel je aan een eventuele verzekering van de spullen bij brand of wateroverlast? Er zijn heel veel factoren die van invloed kunnen zijn op de prijs.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
tsja.. gewoon goedkoopste....

Antwoorden (1)

Wisselt per bedrijf, maar meestal rond de 55 Euro per maand per m2
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
bron?
Inekez1
7 jaar geleden
Even zomaar 1 willekeurige aanbieder van opslagruimte: 3 euro per m3 per maand.
http://www.containerbox.nl/bereken-uw-prijs
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
omg!
ik ga ook maar een opslagbedrijf beginnen