Hoe kan ik mijn vragen het beste stellen?

om het voor iedereen duidelijk te houden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is jouw vraag over tweelingzielen verwijderd?
Ik zat net een heel lang antwoord te typen, met als
strekking dat natuurlijk niet iedereen een tweelingziel heeft en dat legde ik uitgebreid uit. Weet je waarom die verwijderd is? Wat de moderatoren als reden opgeven?
Want de meeste mensen geloven niet in tweelingzielen en dat soort zaken. Misschien is dat de reden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit van gehoord: tweelingzielen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op internet is vrij veel informatie te vinden over tweelingzielen Snoeske. Misschien kun je daar de antwoorden vinden die je zoekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar in mijn omgeving een flinke ellende van gezien, van iemand die op de zweverige tweelingzielentour was gehersenspoeld.
Blijf er toch weg. Sta met beide benen op de grond.

Het beste antwoord

Probeer een vraag duidelijk en begrijpbaar te houden voor iedereen.
Maar om een goeie vraag te stellen,moet je wel even nadenken.
Teveel neiging naar chatten wordt verwijderd,en als de vraag al een keer geweest is ook.
Maar daar ben je zelf bij.
Maar om een goeie vraag te stellen ,dat valt nog niet echt mee.
En lees de vraag nog een keer goed door voor je hem plaatst,anders kun je van sommige kritiek krijgen op je taalgebruik,of spelfouten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Geen onzin verkondigen...

Toegevoegd na 4 minuten:
Om het gemoedelijk te houden:

Ik zou ten eerste beginnen met goede spelling en grammatica (een zonde die ik zelf weleens bega). Ten tweede, denk goed na over wat je probeert te vragen. Schrijf je vraag naar het publiek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een enorm vriendelijke site hier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen een tip: Mods houden niet van dingen die heel erg naar verzonnen dingen neigen, bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snoeske, het zal je verbazen hoe aardig en vriendelijk en behulpzaam de meeste mensen zijn als jij de raad van mh75 zou opvolgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha snoes omdat je zo vraagt hee? dacht ik ik zal eens door je profiel bladeren... en ja ik vind de vragen wel in orde hoor... heb er nix op aan te merken
Als je het voor iedereen duidelijk wil houden, is het belangrijk dat het voor iedereen te begrijpen is. "Moeilijke" woorden dus overslaan. En in gewoon simpel Nederlands je vraag stellen, dan moeten de meeste mensen het wel snappen neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 'klare' taal, denk ik zo....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je stelt een duidelijke en korte vraag.
En vervolgens leg je uit waarom je die vraag stelt, wat je er al van weet en wat je er graag bij wilt weten.
Zo moet het als je serieus genomen wilt worden.

Tweelingzielen vinden veel mensen onzin.
En je ligt je vraag niet verder toe.
Jij weet niet wat een misantroop is.
Dan denk ik: ga eerst eens wat Nederlandse woorden leren inplaats van je druk te maken om al die zweverige
termen.

Toegevoegd na 22 minuten:
verbetering: je licht te vraag niet verder toe. [niet: ligt].
Toelichten van een vraag, verduidelijken, uitleggen,
dat wil echt wel helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Oei, oei. Nederlandse woorden leren? Dan moet je 'ligt' wat anders schrijven....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaa, ha ha. Ik denk net, dat moet ik even gaan verbeteren, ben je me verdorie weer net voor.
gewoon op z'n nederlands

Toegevoegd na 4 minuten:
sorry hier heb je natuurlijk niets aan.
Gewoon kort en bondig vraag stellen en daarna heb je nog extra ruimte voor enige uitleg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kort en bondig. En met een vraagteken op het eind.

Toegevoegd na 2 minuten:
En als het vragen zijn, die je hier op GV wilt stellen, zullen ze moeten voldoen aan de richtlijnen. Het is niet anders.