Wie weet in welke show van Herman Finkers er nieuwe buren voorkomen? Ik dacht uit Amsterdam, andere mensen, andere gewoontes.

Het gaat over de nieuwe buren uit (ik dacht) Amsterdam. Bij het kennismakingsbezoek wordt er zeker tweemaal koffie aangeboden, de reactie is dat men vooral geen moeite moet doen. Bij thuiskomst wordt er gevraagd hoe het bij de nieuwe buren was. De reactie is dan: "Nou, we kregen geen eens koffie".

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

"Na de Pauze".

Toegevoegd na 51 seconden:
Buurman: Kopje koffie?
Ouders Finkers: Nee hoor, doe vooral geen moeite.
Buurman: Nou, ik kan het zo zetten hoor.
Ouders: Nee, doe geen moeite.
Buurman: Ik heb alles al klaar, ik hoef het alleen maar aan te zetten.
Ouders: Echt, doe geen moeite.
Buurman: Ik hoef alleen dit knopje in te drukken en jullie hebben koffie.
Ouders: Nee joh, het hoeft niet.

Ouders komen thuis:
Het waren zulke rare mensen, we kregen geeneens koffie.
SimonV