waarom laten mensen bij een herdenkingsritueel altijd het papier en plastic om de bloemen zitten?

het is gewoon geen mooi gezicht en ook voor het opruimen er na is dat veel makkelijker zonder plastic en papier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gemakzucht!

Anders moeten ze dat papier of plastic weer meenemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mensen niet weten hoe het meest prettig voor iedereen te handelen. Het is, als je even nadenkt! maar dat moet je wel kunnen, voor iedereen een prettiger gezicht, als de bloemen al onthuld, worden aangeboden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoonte denk ik, normaal geef je ze aan een levend persoon en die pakt het dan uit.
Bij een herdenking pakt niemand het uit, maar de gever gedraagt zich hetzelfde.