Kun je een huwelijk met huwelijkse voorwaarden later omzetten naar in gemeenschap van goederen en visa versa?

Vraag spreekt voor zich.

8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, middels notariele akte
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Link m.b.t. notariële akte, ter info:
http://www.huwelijksevoorwaarden-nl.nl/procedure-opstellen-wijzigen-opheffen-huwelijkse-voorwaarden.php
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alles kan, maar mensen die het meeste vermogen inbrengen krijgen later soms spijt van gemeenschap van goederen. Naar het schijnt is de gemiddelde duur van een hedendaags huwelijk ca. 7 jaar.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Dus na 8 jaar is het een goed idee ;-)

Antwoorden (1)

Ja, beide is mogelijk. Hiervoor moet je een akte laten opmaken bij een notaris.
Computoon