Hoeveel procent van de huidige vluchtelingenstroom naar Europa bestaat uit alleenstaande mannen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ui volgende blijkt dat dit tot 2/3 kan oplopen:
Het is waar dat er in de asielzoekerscentra relatief meer mannen wonen. Op dit moment is ongeveer 2/3 man en valt zo'n 56 procent van alle bewoners in de leeftijdscategorie van 18 t/m 39 jaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Veel mannen met een gezin besluiten om hun vrouw en kinderen niet in levensgevaar te brengen door ze mee te nemen in een gammel bootje op de Middellandse Zee. Bovendien is het meestal onmogelijk de prijs voor een heel gezin te betalen aan een mensensmokkelaar. Het gevolg hiervan is dat de vader afscheid moet nemen van het gezin in de hoop levend en wel aan te komen in Europa. Vanuit Europa proberen ze hun vrouw en/of kinderen over te laten komen.
fremar
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De vraag is hoeveel alleenstaande mannen naar de EU komen. Dat houd in mannen die geen vrouw hebben in land van herkomst.