Wat zou je nog graag in je leven willen doen?

Wil je nog wat bereiken? In je gezin, of op je werk? Ben je tevreden met wat je bereikt hebt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Wat zou ik nog graag willen doen? Das een goeie vraag, ik ben nog jong en kan nog heel veel doen in m'n leven. Ik zou graag dierenarts worden en dieren helpen. Ook zou ik iets voor andere mensen willen doen die het niet zo goed als ons hebben; vrijwillegerswerk in het buitenland bijvoorbeeld. Daar zou ik dan willen helpen met projecten voor bijv. scholen of huizen bouwen en zorgen voor schoon drinkwater.

Ik zou ook wel een keer parachut willen springen, dit lijkt me erg eng maar ook erg gaaf!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Een avond uit, in Amsterdam, met Paris Hilton !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
L E V E N . . . .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De volmaakte harmonie vinden in een aanvaarden van de tribulaties van het leven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vliegen zonder hulpmiddelen, zoals in de boeken van Jirelle
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Tja, dat is dan meteen het einde van dat leven :)
Een hoop mensen gelukkig maken, op welke wijze dan ook...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geniet van mijn geld in het buitenland (vakantie)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben nog jong, dus verwacht nog een heleboel. :)
Maar vooral: dat ik op het einde kan zeggen dat ik van nut ben geweest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben eigenlijk best wel tevreden over hoe het nu gaat.
Eén van de dingen die ik nog zou willen doen, is helaas niet meer mogelijk, namelijk het rijden van de originele Route 66.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een boek schrijven dat in no time een grote bestseller wordt, alla Kluun.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een biografie schrijven. Maarja, dan moet ik wel eerst nog een jaar of 50 leven, anders moet ik een deel 2 gaan maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Ingrid;

Ik zou wel eens willen werken puur voor mijn plezier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gods liefde uitstralen.