Is snuiftabak een goed alternatief om in kroegen ea openbare ruimtes aan onze nicotineverslaving te voldoen?

Alleen als je aan nicotine verslaafd bent natuurlijk.
Zou het net zo gezellig zijn als met sigaretje erbij?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snuiftabak

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Iedereen die zich lekker voelt bij het snuiven van tabak,
moet vooral zijn gang gaan! Het is immers niet verboden. Ook al snuif je je neus vol in de wachtruimte van het gemeentehuis! Geen enkel probleem! Een prima alternatief dus. Wie weet is dit binnenkort een nieuwe rage...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

snuifen komt de gezelligheid altijd ten goede
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goed idee voor school!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb net op een soortgelijke vraag over pruimtabak hetzelfde antwoord gegeven.

Het is niet hetzelfde, anders waren dingen zoals een supersmoker of nicotinepleisters wel een groter succes!