Worden gewelddadige filmpjes verwijderd van youtube of twitter?

Worden alle gewelddadige filmpje die op youtube of twitter geplaatst worden verwijderd? Bijv. mishandelingen of het vermoorden van mensen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Youtube staat nog vol zat met al dat soort geweldadige filmpjes. (zelf op te zoeken) Er worden wel degelijk filmpjes verwijderd hoor, maar niet "alle" zoals in je vraagstelling.

Youtube beoordeeld bijvoorbeeld filmpjes die vaak als ongepast worden gemarkeerd en kan dan besluiten het te verwijderen. Hieronder vind je een link waar dit allemaal beschreven staat.

http://www.youtube.com/t/community_guidelines?gl=NL&hl=nl

Hopelijk is je vraag zo beantwoord.