In de meeste gemeenten mag dat 3 dagen, er zijn ook gemeenten waar dat korter of langer mag, navragen bij je gemeente dus hoelang dat hier mag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is helemaal afhankelijk van de situatie. Normaal gesproken staat in de A.P.V. (Algemene Politie Verordening) van betreffende gemeente, wat is toegestaan. Dit kan verschillen van gemeente tot gemeente, en sowieso is het afhankelijk van de verkeers-situatie en de ligging van de straat.