Hyves kun je afschermen je huis ook alleen een stuk lastiger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verschil is dat je buurman die hyves willens en wetens publiceert. Dat is zoiets als een spandoek met alle persoonlijke informatie over de straat heen hangen, dan moet je niet zeuren als mensen het lezen.

Als je vanuit je huis je buren begluurt, bij ze naar binnen tuurt, controleert hoe laat ze thuis komen etc., dan gaat het niet om informatie die je buurman publiceert. Je schendt dan zijn privacy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hyves heeft niks met bespieden te maken.

Alles wat je buurman op Hyves zet is net zo openbaar als hij dat zelf wil.
Dan heet dat geen bespieden als je daar kijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via hyves zal hij niet kunnen achterhalen, maar vanuit je huis zou gezien kunnen worden.

Maar ik zou die buurman gewoon eens uitnodigen voor de koffie, dat is veel gezelliger. Dan kun je 'm gewoon gewoon bespieden, vanaf je eigen bank!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon zeggen als je verliefd op hem bent