Zou er een nieuwe wereld orde kunnen komen binnen 3 jaar tot 10 jaar? en zouden ze de gehele mensheid kunnen depopuleren en controleren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Die kans is vrijwel nihil, gezien de Westerse hegemonie voor het grootste deel gebouwd is op integere, democratische waarden en het volk zich dus niet zomaar door een NWO zal laten domineren.

Op langere termijn kan het langzaam verdwijnen van de individuele privacy er wel voor zorgen dat we in een soort van 'politiestaat' terecht komen, maar zolang het volk kiest is de kans klein dat de overheid hier misbruik van kan maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zou kunnen, maar ik zou er niet op rekenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is niet waarschijnlijk het word op tijd de kop ingedrukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als mondiaal een mega-natuurramp zou plaatsvinden. Dan....., wordt alles anders!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er al een nieuwe wereldorde zou komen, is dat de Islam die zich dat ook als doel gesteld heeft.
Je ziet dat ook al in Europa gebeuren.
Dit wordt dan de Antichrist zoals beschreven in de bijbel.