Als je je ogen sluit en in het licht kijk (zon) dan zie je je "huid". Ziet een blind persoon dit ook?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee die ziet niets... De hersenen krijgen geen beeld, totaal niet... Dus er is ook geen donker of zwart wat die ziet... Er is niets op het gebied van zien bij een blinde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar kan een blinde dan dromen?

Andere antwoorden (5)

Nee. Een blind persoon ziet zelfs dat niet.
14 jaar geleden
nee zijn ogen werken niet. dat is nodig om licht of wat dan ook te kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee een blinde ziet geen licht. en kan ook zijn huid niet zien want hij is blind
14 jaar geleden
Dat wat je ziet als je ogen dicht zijn is simpelweg het licht dat door je oogleden heen schijnt. Een blinde kan dit natuurlijk niet waarnemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een blinde ziet helemaal niks .
Het is het zelfde als ik jou vraag : wat ziet jou vinger .